Re: snelheidsmonsters ?

>Ha Ludger

Ha Siem!

Volgens mij dempt een schokbreker vooral, terwijl een stukkie elastomeer
vooral veert.
Ik heb het geloof ik al wel eens verteld: een zwevend (want
elastomeergeveerd) achterwiel op 50+ km/h is *niet* mijn specialiteit, ik
heb het wel eens gehad en was een half jaar later blij er (dankzij een
hydroveerdempelement) vanaf te zijn (tot de olie daar uit was gelopen
tenminste).

Wat voor verstelling hebben die blokken, is dat iets met het onder
(voor)spanning zetten?
Groeten
Ludger