comfort dus...

OK jongens,  (waar zijn trouwens de meisjes ligfietsers?)

jullie doen goed je best om mij naar een meer horizontale houding te praten.
De belangrijkste argumenten zijn kennelijk comfort, en daar ben ik heel gevoelig voor.

Volgende vraag is dan: waarom fietsen zoveel mensen op wiebelige flevoracers rond? Een alleweder is toch veel comfortabeler! Heerlijk geveerd, nooit meer nat, en de hele winter doorfietsen. Ik denk dat ik voor zo'n sigaar ga.

Karel, die bijna omgepraat is, Duran