Re: comfort dus...

Karel Duran writes:

> Volgende vraag is dan: waarom fietsen zoveel mensen op wiebelige flevoracers rond? Een alleweder is toch veel comfortabeler! Heerlijk geveerd, nooit meer nat, en de hele winter doorfietsen. Ik denk dat ik voor zo'n sigaar ga.

Zo'n blikken trapauto? Akkienee:
-Het verrassendst van een fiets is (hoe kwamen ze op 't idee!) dat-ie
aan 2 wielen voldoende heeft.
En denk eraan: is de weg scheef, dan rij jij ook scheef; is er een bottleneck,
dan moet je tillen.
-Die vering is op andere fietsen ook wel te krijgen.
-Liever een frisse wind om me heen dan in de sauna.
-Nederland heeft heus een droog klimaat. (Ik forens zonder ooit regenjas
mee te nemen -liever doorregend dan doorzweet- en raak hooguit 3-4 maal/jaar
doorweekt.)
Kees Doets