Re: tintelende tenen

> Date sent:      Fri, 26 Sep 1997 13:28:15 +0100
> To:             nlhpv at ford.il.fontys.nl
> From:           Ludger Offerhaus <ljo at gfz-potsdam.de>
> Subject:        Re: Rugpijn op een Flevobike???

> Weet je zeker dat je schoenen niet te klein zijn of te strak zitten?
> Volgens mij moet een gezond of bijna gezond hart met bijbehorend
> bloedvatenstelsel zonder meer in staat zjin het bloed in naar voren
> uitgestrekte benen te pompen. Of heb ik nu weer een anatomisch detail
> gemist?

Ik meen te herinneren dat we het hier eerder over gehad hebben(?). De
conclusie was (uit het blote hoofd) dat een constante druk op de voetzool
gecombineerd met de hoge stand van de voeten de oorzaak zou kunnen zijn.
Het verschijnsel doet zich vooral voor bij tegenwind of heuveltje-op.

Groeten, Chris.
Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen