Re: comfort dus...

Ha Karel

Op 26 Sep 97, 14:16 uur, schreef Karel Duran over comfort dus...:

> Volgende vraag is dan: waarom fietsen zoveel mensen op wiebelige
> flevoracers rond? Een alleweder is toch veel comfortabeler! Heerlijk

Mja, maar na comfort komen nog andere factoren. Bijvoorbeeld de
prijs. En onderhoud. En een racer is natuurlijk een uitdaging. Nog
een voordeel van een racer is dat het ding oersimpel is. In feite is
het een gewone racefiets die in twee stukken gezaagd is en op een
andere manier weer in elkaar gezet wordt. Je hebt standaardwielen,
standaardketting etc. Geen meterslange ketting zoals op andere
ligfietsen, geen ingewikkelde kettinggeleiders etc.

Ik denk dat iedereen wel een alleweder wil hebben, maar dat de prijs
iets te hoog is. Maar als je dan toch zo'n alleweder wilt en het geld
is geen probleem, neem dan een c-alleweder!

Groeten,
Siem

Email: sweel at worldonline.nl
Home: http://www.worldonline.nl/~sweel/