Re: snelheidsmonsters ?

Siem schreef:
> [...]
Ik vraag me af hoeveel mensen gekozen hebben voor een ligfiets juist
vanwege deze reden. Ook voor mij was een forse inklemming van de zenuwen
tussen C6-C7-C8 een reden waarom de bukfiets helemaal niet, en de
stadsfiets met mate bereden kon worden - en de ligfiets, ondanks de
ongelovige blik van een neuroloog /triathlonner (die een 90^ bril
adviseerde, naar beneden vooruit kijkend ahw) mij geen centje pijn
(letterlijk!) oplevert en al mijn vingers er zonder tintelen na een uur nog
aan zitten.
Tot in Amerika (Cycle forum van Compuserve) kom ik dit soort verhalen tegen
- een pre, totdat de ligfiets als een alternatief voor het invalidewagentje
beschouwd gaat worden.....

Herman - met het oog op de toekomst - Kostelijk