Re: Rugpijn op een Flevobike???

Herman - die geen echte dokter is - Kostelijk

PS: Siem schreef:
> [...]

Ja maar: - er is iets dat bloeddruk heet, en dat blijft; de veneuze kleppen
verhinderen terugstroming, cq. tegendruk waardoor de arteriele (richting
tenen) druk te hoog zou kunnen worden;
- daarnaast is er een 'spierpomp' werking: door spiergebruik i.c.m. die
kleppen wordt het bloed voortgejaagd.