Blue glide

Op 17 augustus heb ik een blue glide besteld (bij de Liggende Hollander).
Omdat ik de nieuwe kleur blauw afschuwelijk lelijk vond heb ik voor een
zwarte gekozen. Levertijd 2-3 maanden ! Veel te lang natuurlijk maar niets
aan te doen. Gisteren (26-09-97) werd ik gebeld door de Liggende Hollander
dat als ik een zwarte wil hebben dit nog wel 3 maanden gaat duren! Op z'n
zachtst gezegd ben ik hier niet blij mee en ben benieuwd naar reacties van
andere mensen die een blue glide hebben of in bestelling hebben staan.
Overigens kan de Liggende Hollander hier niets aan doen en ligt het
probleem blijkbaar bij M5.