Re: comfort dus...

Heren, heren,

Niet zo die Alleweder afkraken, daar is geen enkele reden toe!!

Ik vind het heerlijk om in zo'n "sauna" te zitten.
Ik vind het fijn als alleen je hoofd nat wordt bij een regenbui.
Ik vind het comfortabel als je handjes relatief warm blijven bij
temperaturen onder 0. Ik vind het reuze gemakkelijk om veel bagage te
kunnen meenemen zonder te moeten rommelen met tassen en daarnaast is het
fietsen helemaal goedkoop omdat de middenstand gek is op deze rijdende
reclame objecten.

Nu ga ik toch niet zeggen dat dat allemaal niet het geval is bij "open"
ligfietsen.

Als we dan toch negatieve energie over hebben, gebruik die dan voor
bukfietsers, brommers en loslopende honden.

Groeten,

Harrie

> Van: Kees Doets <doets at wins.uva.nl>
> Aan: nlhpv at ford.il.fontys.nl
> Onderwerp: Re: comfort dus...
> Datum: vrijdag 26 september 1997 15:34

flevoracers rond? Een alleweder is toch veel comfortabeler! Heerlijk
geveerd, nooit meer nat, en de hele winter doorfietsen. Ik denk dat ik voor
zo'n sigaar ga.