Aw: terreinhurri

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Harry & Rens <harrens at xs4all.nl>
Aan: nlhpv at ford.il.fontys.nl <nlhpv at ford.il.fontys.nl>
Datum: zondag 28 september 1997 11:59
Onderwerp: Re: terreinhurri

>Maar na een weekje Zwitserland, een week geleden, en dus een aantal flinke
>afdalingen, zijn de blokjes weer aan vervanging toe. Ik overweeg dan toch
>maar schijfremmen. Ook al omdat de velgen supersnel oververhit raken
tijdens
>afdalingen. Nu kan ik me herinneren dat een tijdje terug ook een discussie
>ontstond over schijfrem, maar heeft iemand slechte ervaringen met een
>schijfrem (voor)?

Was dit jaar op mijn Basic met schijfrem voor ook in Zwitserland. De
schijfrem voor deed het prima, ik reed uitsluitend met bagage. Enige nadeel,
het gruwelijke geluid als er geremd wordt en de schijf nat van de regen is.
Ben met deze combinatie vaker in de bergen op vakantie geweest, nog steeds
dezelfde orginele configuratie na 7.500 km.

groeten peter.

p.g.a.braspenning at uni4nn.iaf.nl