Re: terreinhurri

XQ6, ik weet dat het irritant is, maar als ik even mijn gelijk mag halen.
Ik zei dus: Een terreinhurri rijdt minder strak dan een gewone hydroHurri
de bocht door: zwabbergedrag lijkt mij daar een uitstekende beschrijving
van. Maar goed, iets minder snel met meer comfort heeft zeker ook wel wat.

Ludger *nu zonder ICE-veervoorvork (dewelke met velgMagura's)* Offerhaus
Ludger Offerhaus, Berlijn