rugzak voor de ligfiets

Afgelopen zaterdag zag ik bij de V&D in Den bosch een ruzak met een zitstoeltje eraan vast. Na enig nader onderzoek zag ik dat het eenvoudig was om die twee los te maken, en dat aan de onderkant van de rugzak een brede (dunne) band zat die je om het stoel
tje van je ligfiets kon doen. Aan de bovenkant zitten ook 2 bandjes die je aan elkaar kan maken en die dan ook om het stoeltje kan bevestigen.
Het resultaat is dat je een goede tas krijgt voor je ligfiets (in dit geval een Blue Glide). Bij mijn fietsenmaker kost een tas voor de ligfiets +/- f 125,- deze (in de aanbieding; van f 49,-) slechts f 29,-!! En dat is toch een leuke prijs voor een ligfi
etstas. De kleuren zijn zwart/rood en zwart/geel.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
groetjes Ferdinand van Nispen