Re: Blue glide

	Hallo

> Op 17 augustus heb ik een blue glide besteld (bij de Liggende
> Hollander). Omdat ik de nieuwe kleur blauw afschuwelijk lelijk vond
> heb ik voor een zwarte gekozen. Levertijd 2-3 maanden ! Veel te lang
> natuurlijk maar niets aan te doen. Gisteren (26-09-97) werd ik
> gebeld door de Liggende Hollander dat als ik een zwarte wil hebben
> dit nog wel 3 maanden gaat duren! Op z'n zachtst gezegd ben ik hier
> niet blij mee en ben benieuwd naar reacties van andere mensen die
> een blue glide hebben of in bestelling hebben staan. Overigens kan
> [...]
Ik heb ook een Blue Blide (blauw) bij de liggende hollander besteld.
Bij bestelling werd er een levertijd van 8 weken opgegeven. Ik heb
een kaal frame besteld en wilde dat verder naar wens laten opbouwen.
Bij de bestelling liet Frank me de diverse mogelijk heden voor de
onderdelen zien, de rest was er dus wel. Hij vertelde er direct bij
dat het grootste probleem het frame was, de fabrikant leverde niet
al te snel.
In mijn ervaring is dat een bekend probleem. Zo heb ik ruim 3 maanden
op een nieuwe Gazelle Champignon Mondial en 4 maanden op een Snel
Cruiser moeten wachten.
Ik heb inmiddels een paar dagen geleden mijn Blue Glide opgehaald. De
tijd klopte heel aardig met de opgegeven 8 weken.
     Groeten Rik