Re: Blue glide

Kennelijk hebben wij gezamelijk een tochtje gemaakt door het Brabandse
land, want ook ik heb tijdens de opendag van 17 augustus een fiets besteld.
Niet de Blue Glide, maar het broertje daarvan, de Streat Legal. Ik heb op
voorhand gezegd dat de kleur mij niet veel uitmaakte, maar dat heeft
tot nog toe niet veel opgeleverd. Ik zit ook nog steeds te wachten....

Sytze

H. Soepboer en A. de Kamper wrote:

> Op 17 augustus heb ik een blue glide besteld (bij de Liggende Hollander).
> Omdat ik de nieuwe kleur blauw afschuwelijk lelijk vond heb ik voor een
> zwarte gekozen. Levertijd 2-3 maanden ! Veel te lang natuurlijk maar niets
> aan te doen. Gisteren (26-09-97) werd ik gebeld door de Liggende Hollander
> dat als ik een zwarte wil hebben dit nog wel 3 maanden gaat duren! Op z'n
> zachtst gezegd ben ik hier niet blij mee en ben benieuwd naar reacties van
> andere mensen die een blue glide hebben of in bestelling hebben staan.
> Overigens kan de Liggende Hollander hier niets aan doen en ligt het
> [...]

Name:  Sytze Boonstra                           Lucent Technologies
mailto:boonstra at lucent.com                      Network Systems
Phone: (+31 35 687) 5210                        OSI-Platform group
Room : HZ-HV 104                                Huizen, The Netherlands