Re: trillingen

Rene Voorburg wrote:

> Siem,

> Probeer voor de grap ook eens de LF4 door Stompwijk.... echt een
> verschrikking met m'n elastomeer vering.

Ik heb ook elastomeer op m'n zelfbouw lage racer, maar door het toepassen van een M12
bout bij het scharnierpunt kan ik dit scharnierpunt heel stug laten bewegen. Door het
flink hard aandraaien van de gebruikte borgmoer krijg ik zo gedempte vering. Erg
comfortabel, goedkoop en bedrijfszeker. Alleen eens per half jaar even opnieuw een
slagje aandraaien.

Danny.