Ligfiets proberen in Vlissingen.

Beste medeliggers,

Gedurende de maand oktober kan de tentoonstelling "Thuis in het milieu" te
Vlissingen bezocht worden. Dit is een tentoonstelling waar de bezoeker een rondgang
krijgt door alle vertrekken van een huis, waarbij dan ideeen kunnen worden opgedaan met
betrekking tot een minder milieuvijandig wijze van huishouden en dergelijk.

Maar nu komt het: de opening van de tentoonstelling wordt verzorgd door niemand minder
dat Bram Moens. En wel op zaterdag 4 oktober. Iedereen met een ligfiets kan Bram
vergezellen van Middelburg naar het Milieu Educatie Centrum in Vlissingen
(Korenbloemlaan 5). Start om 9.30 uur vanaf de Dam in Middelburg. Onder de deelnemers
wordt een Poray5000 regenpak verloot.

Zaterdag is ook de fietspromotiedag. Je kan dan je zadel en stuur optimaal laten
afstellen (minder zinvol voor ligfietsers), bandje leren plakken en proefritjes maken op
ligfietsen. Verder informatie over fietskarren en andere accessoires.
Verder is de ENFB ook van de partij.

Ik ga er in ieder geval heen (ik vertrek gewoon vanuit mijn woonplaats Colijnsplaat,
uiteraard op de fiets. Wie mee wil fietsen geeft maar een gil. Afstand Colijnsplaat -
Middelburg is ca. 30 km). Effe lekker showe met me lage racer.

Groeten,

Danny.