Re: comfort dus...

Karel Duran schreef:
#Volgende vraag is dan: waarom fietsen zoveel mensen op wiebelige
#flevoracers rond?

Dat lijkt maar zo. Flevorijders spreken gewoon graag en met veel lof
over hun fiets. Persoonlijk ben ik op de weg nog nooit een FlevoRacer
tegengekomen...

#Een alleweder is toch veel comfortabeler!

Vooral omdat alle Nederlandse wegen in verband met ons natte klimaat
bol zijn, dus daar waar jij fietst schuin naar rechts aflopen...

#Heerlijk geveerd,

IMHO zijn er heerlijker geveerde fietsen (Amigo).

#nooit meer nat,

Mits je zo rustig fietst, dat je niet zweet...

#en de hele winter doorfietsen.

Op een open tweewieler fiets ik ook de hele winter door, met uitzondering
van die twee dagen dat het ijzelt (sneeuw is geen probleem).

Marcel (die Karel niet van aanschaf wil weerhouden).
 X   drs. Marcel Wijkstra                            wijkstra at wins.uva.nl
-