Re: Kids vervoeren met een ligfiets?

> Ik heb dus een M5 en een dochter van bijna 4.
> Weet iemand een manier om die m.b.v. de ligfiets te
> vervoeren?

Kinderkarretje achteraan. Mijn dochter van 3,5 en zoontje van 1,5
jaar vinden het erg lekker (als er geen ruzie is... :-(

Onze is een De Vogel 'KidCar Comfort', model '96. De uitvoering van
'97 (blauwe zitje) heeft een aantal verbeteringen in de ophanging van
de veiligheidsgordels. Verder is het een echt prima karretje.

Als ik een langere tocht met de kinderen ga rijden, zet ik een andere
versnellingsbak op mijn FlevoRacer (lagste versnelling 38/26 op een
28" wiel).

Groetjes,
 Mark.

         __     O               __O               Mark Maier