Re: Verkeerd lichten

Hoi!

Ik heb erg goede ervaringen met clipless pedalen (na de twee keer 'omdat ik
er niet uit kwam'-vallen op de eerste dagen dat ik ze had  tenminste).

Groetjes
Ludger

PS of moet het een Amsterdam-stadsfiets zijn? Dan het veiligst zonder
pedalen en zonder remmen en zonder stuur, want dat kan allemaal maar kapot
en gestolen gaan en worden, alleen fietst het dan zo lastig...

Ludger Offerhaus, Berlijn