Re: Blue glide

"H. Soepboer en A. de Kamper" <soepkamp at wnet.bos.nl> wrote:

> Op 17 augustus heb ik een blue glide besteld (bij de Liggende
> Hollander). Omdat ik de nieuwe kleur blauw afschuwelijk lelijk vond
> heb ik voor een zwarte gekozen. Levertijd 2-3 maanden ! Veel te lang
> natuurlijk maar niets aan te doen. Gisteren (26-09-97) werd ik gebeld
> door de Liggende Hollander dat als ik een zwarte wil hebben dit nog
> wel 3 maanden gaat duren! Op z'n zachtst gezegd ben ik hier niet blij
> mee en ben benieuwd naar reacties van andere mensen die een blue
> glide hebben of in bestelling hebben staan. Overigens kan de Liggende
> [...]

Afgelopen vrijdag (26 sept.) heb ik via fietsenhandel Van Oirschot in
Riel een blauwe Blue Glide besteld ter vervanging van mijn gestolen
bukfiets. Ook zij vertelden dat het 2-3 maanden zal duren voordat-ie
geleverd kan worden. De productiecapaciteit van M5 zou volgens hun
wel binnenkort vergroot worden, maar daar heb ik nu natuurlijk nog
niets aan... Dat wordt dus 14 km forenzen op een tweedehands barrel
(of met de auto natuurlijk :-)).

Overigens geeft Van Riel nog niet al te veel ruchtbaarheid aan het
feit dat zij nu ook ligfietsen zijn gaan verkopen, want om reclame te
gaan maken voor een fiets waar de klant vervolgens drie maanden op
moet wachten...

Groeten,
Eric
-