Leverings tijd Streat Legal

Hallo allemaal,

Ook ik moest lang wachten. Alleen heb ik mijn fiets M5 Streat Legal
besteld bij Bram Moens. Hij heeft op vooraad geloof ik 1000 fietsen
besteld die met groepen van 200 aankomen.

Ik had mijn fiets dus betrekkelijk snel. Door die snelheid was de
fiets niet helemaak correct afgeleverd. Lekke hydrolische rem licht
funktioneerde niet, moest computertje zelf monteren, geen
bagagedrager. En nog een paar puntjes.

Maar Bram heeft deze klacht heel correct opgelost.

Ik heb de standaard kleur bordeaux rood gekozen. Ik vond hem mooi en
deze waren al besteld.

Je kunt mijn ligfiets bekijken op
http:\\ourworld.compuserve.com/homepages/H_ten_Berge
Op mijn ligfiets subpage staat een foto van mijn model zoals hij is
afgeleverd. Nu zit daar nog een bagage drager van de Liggende
hollander bij.

Over het algemeen moet ik zeggen dat men zich waarschijnlijk verkeken
heeft op de grote hoeveelheden bestellingen. Geen van de leveranciers
is hier eigenlijk op berekend. Ze werken zich te blubber en de wacht
en levertijd blijft vrij hoog/lang.

Ik heb mijn fiets besteld over de telefoon en ik heb hem op laten
sturen. Wel ben ik natuurlijk vooraf even gaan kijken bij Bram.

Hans ten Berge........... Valkenswaard
Microsoft Certified Solution Developer
Mail:
Origin Hans.tenBerge at nl.origin-it.com