Re: Kids vervoeren met een ligfiets?

Maarten wrote:
>Ik heb dus een M5 en een dochter van bijna 4.
>Weet iemand een manier om die m.b.v. de ligfiets te
>vervoeren?

Ik weet niet precies hoe een M5 er uitziet, (sorry maar ik heb me niet zo
verdiept in hoe al die fietsen er uit zien), maar mijn Alligt modern
bouwjaar 96 heeft een oerdegelijke bagagedrager, waar op ik zelf volwassenen
op heb meegenomen. Zonder ook maar een probleempje. Het is ook als passagier
een geweldige ervaring om achterop te zitten, omdat je eindelijk eens kunt
zien waar je heen gaat. Misschien kun je dus een bagagedrager met zitje
proberen te monteren, iets anders weet ik ook niet.

Gerben-Jan, met soms iemand achterop, Boland