Re: Verkeerd lichten

Marcel Wijkstra wrote:

> Ik wil geen clipless, want (a) ik stop voor elke rote Ampel en (b) ik
> zit in gewone kleren, met gewone schoenen, op de fiets.

(a) Nou en? Ik stop ook altijd voor rooie lampen.
(b) Nou en? Je hebt prima SPD schoenen die niet zijn te onderscheiden van gewone, nette
en representatief verantwoorde schoenen.

Affijn, ik rij natuurlijk zelden in Amsterdam rond, dus eigenlijk heb je wel een beetje
gelijk. Wat dacht je van: hielsteuntjes. Wordt meer gedaan.

Danny