Re: comfort dus...

On  1 Oct 97 at 17:52, Siem Weel wrote:

> Bij Twigt hebben ze een tweedehands alleweder te koop, zie ik.

Die heb ik even bekeken een paar maanden geleden. Volgens mij
mankeerde daar iets aan. Zou je even moeten navragen. De wieldoeken
zaten er ook niet meer op en verder leek-tie me behoorlijk afgeragd.

Groeten,
--
 Wilbert Scheer,               --  0
 ligfiets at geomatrix.net,          --\__/\-o   [Flevobike