Re: Verkeerd lichten

D. Siepman (d.siepman at pi.net) wrote on 01-10-1997 20:43:

>(a) Nou en? Ik stop ook altijd voor rooie lampen.
>(b) Nou en? Je hebt prima SPD schoenen die niet zijn te onderscheiden van
>gewone, nette
>en representatief verantwoorde schoenen.

Hier sluit ik me volledig aan. Ik rijd nu sinds een paar maanden met
SPD's en dat bevalt me prima. Je moet wel de "mountain-bike" versie
nemen: die heeft een clip aan de ene kant, en aan de andere kant kan je
met een gewone schoen op rijden. En als je de clips los genoeg zet stop
je voor alles zonder om te vallen, zelfs als je het helemaal niet had
verwacht te moeten stoppen.

Had ik het maar eerder geweten...
Peter - die zich afvraagt wat kaars en bril zullen baten?
PS: Leuke gewoonte, die one-liners achter de naam. Heb ik op het werk ook
al ingevoerd (-: