Re: snelheidsmonsters ?

Is de discussie over snelheid nog gaande? Ik heb een week of twee de
zaken niet gevolgd.
Maar tot geruststelling van velen: ik rijd liggend harder dan rechtop.
Of dat door de fiets komt, door de houding of door mijn motivatie weet
ik niet.
Wel is mijn ervaring dat op de ligfiets de gemiddelde snelheid dichter
bij de kruissnelheid ligt. Misschien is de snelheid meer constant? (een
sprintje kan ik niet maken als ik al snel rijd, maar ik kan wel
versnellen en dat gaat een hel tijd goed).
Het verschil tussen bukken en liggen is voor mij zo'n tien procent.

Theo (kan zo gauw niks leuks bedenken) Mol.