Re: neksteun

Martin Heffels wrote:

> mensen vragen onderweg wel eens of je geen last van je nek krijgt op
een ligfiets.

Dat vragen ze mij nooit, maar mijn ervaring is: op de M5 had ik geen
last; op de hurricane (veeeeel platter) moest ik een weekje wennen.Als
ik nu een tijdje niet heb gefietst merk ik het wel, maar het doet niet
zeer of zo. Ook langere tochten (tot 150 km) gaven geen problemen.

Kop op, het went wel.