Re: nlhpv-digest V1 #184

Hallo, mij naam is Tjaard van Ellen, ik ben woonachtig te Belgie, en ik heb
twee vragen:

Vraag 1: Ik moet voor mijn werk dagelijks 2maal 14 km fietsen. In het
parcours zit een tamelijk steile heuvel 6%, ca 1km. Welke fiets bevelen
jullie mij aan, als ik bovendien de fiets ook nog wil gebruiken voor
transport van kinderen, en geen gelegenheid heb de fiets binnen te stallen.

Vraag 2 wie kan me wat meer info bezorgen over de zgn Pedersen fiets?

Groeten.