Pedersen

> Vraag 2 wie kan me wat meer info bezorgen over de zgn Pedersen
> fiets?

Ik ben net vandag voor de eerste keer sinds maanden op mijn Pedersen
naar het werk gefietst. Het was weer een prachtig gevoel!

Maar: De Pedersen is helemaal geen 'rechtop ligfiets' zoals een week
of zo geleden in de Volkskrant stond. Totale nonsense. Hij is een
echte rechtopfiets par excellence.

Als je mij een adres geeft kan ik wel wat kopietjes maken van diverse
info-folders enz. en per snailmail sturen.

Groetjes,
Mark.

         __     O               __O               Mark Maier