Re: Be-Alleweder

Joop,

> Ik heb inmiddels het plaatje van de Belgische Alleweder in het
> laatste HPV-nieuws eens opgezocht. Op een afstandje lijkt
> hij, op details na, sprekend op de Flevobike-versie en heeft
> ook nog dezelfde naam. Het kan haast niet anders of er moet
> sprake zijn van een soort licentiebouw of een anderszins innige
> samenwerking tussen de twee Alleweder-fabrikanten. Is dat inderdaad zo?
> (ik ben gewoon nieuwsgierig).

Voor zover mij bekend, maar ik kan er naast zitten:
-De Be-Alleweder heeft de 365-dagen prijs gewonnen
-Flevo heeft de Be-Alleweder omarmd, en in produktie genomen.
 Zij hebben de fiets verder verbeterd.
-De Belgische bouwer is de fiets nu zelf ook gaan bouwen, maar
 heeft daarbij andere keuzes gemaakt dan Flevobike.

Groet,
Arnold.