Re: fietscomputer instellen

>Fietscomputers zijn
>a-relaxed; zonder geniet je veel meer van het fietsen 'an sich'.

Op mijn Flevo-racer is dit probleem noodgedwongen opgelost: de enige plek om
een tellertje te bevestigen die ik kon vinden was op het stuur. Dit betekent
echter dat het tellertje niet te zien is t9ijdens het fietsen, zodat je ook
niet gestressed 30 km/h blijft fietsen. Maar je kan wel bij aankomst kijken
hoe ver je hebt gefietst...

Tom
Tom C.J. Kieboom

Institute of Advanced Industrial Design Engineering
Jaffalaan 9
2628 BX  Delft
The Netherlands

phone:		(+31-15) 278 5708