Re: honden en stront

Chris Teuben writes:
> Naar horen zeggen kan je katten weren met tijgerstront.
Bij Artis kijkt de verzorger niet gek op als je je portie komt halen.
Het spul ruikt stevig, maar mijn ervaring is dat katten er niet
mee op een afstand worden gehouden.
> Misschien kunnen we aan een dierentuin vragen om een wolvenstront spuitbus
> te fabriceren. Druipen de honden al jankend af :)
Geloof het maar niet.
Honden zijn liefhebbers van alle soorten stront;
het zou me verbazen als wolvenstront daar niet bij hoorde.
Kees Doets