20" waanzin. (was Re: instelling teller (computer))

>>> G. Baron schreef

knip

451 mm, een smalle band, gebruikt op kinder racefietsen en vnl. race
ligbaksels

- - - - - - - - - - - - End of Original Message - - - - - - - - - - - -

En op (sport)-rolstoeltjes waar ik m'n trike velgen dus vandaan heb.
(mazzel: ter waarde van een slagroomtaart bij een assembleur van die
dingen in nederland)

Overigens doe ik nog steeds met m'n eerste set 451 bandjes dus weet
iemand een leverancier van die racebandjes dan houd ik me aanbevolen

En wat die tellers betreft, hier is toch wel genoeg over gezegd;
Het zijn handige dingen maar voor die calibratie: zet dGPS (satel-
lietnavigatie) op die fiets!

Groetjes, Jaap