Re: fietscomputer instellen

On 29 May 97 at 11:00, P.A.H.M. Nootebos wrote:

> Ja het blijft behelpen met die flevootjes met onderstuur :-)

Nou die van mij zit gewoon op het frame gemonteerd. Vanuit die positie kun je
prima op de teller kijken. 8-)

> misschien kan je je teller ook op je onderarm plakken naast je achteruitkijk
> spiegel.

Ik heb die van mij op mijn linker knie gemonteerd. Het effect daarvan is
werkelijk fabuleus ;-).

Wat een computertje al niet kan losmaken...

--
 Wilbert Scheer,               --  0
 ligfiets at geomatrix.net,          --\__/\-o   [Flevobike