Ervaringen

ik werd ooit eens in Schiedam (liggend op mijn Optima Condor)
aangesproken door een bejaarde man, die vertelde dat hij in zijn
jeugd (moet de jaren 30 geweest zijn) ook op zo'n ding gereden
heeft.Dat moet dan de fameuze velocar gewwest zijn. Was reuze
gevaarlijk volgens hem, maar wel gaaf.

vr.gr.
Krist

Krist van Besien                   Besien at Q8.NL
System administrator           Kuwait Petroleum Benelux bv.