Re: regenkleding

fROm Theo Mol:

> Inderdaad is het lang niet nodig geweest, maar als het regent draag ik
> zo'n felgekleurd dun jasje dat niet waterdicht is maar de ergste boel
> buiten houdt. Voor mijn drie kwartier fietstijd is dat genoeg. Als het
> erg hard regent heb ik nog zo'n maillot met rubber-achtige stukken, maar
> die is niet vaak nodig. Met regen kom ik meestal niet natter thuis dan
> met droog weer.

Ik ben zelf erg tevreden met een lange waterdichte fietsbroek (merk
Bioracer), houdt je goed droog, en warm ..

Ik heb jaren geroepen dat een regenbroek niet nodig was (als je maar hard
genoeg fietst blijven je benen vanzelf warm) tot ik zo'n broek voor mijn
verjaardag kreeg. En het heeft als voordeel dat ook met 10 - 15 graden
vorst je nog lekker kunt fietsen.

	Gerhard,  [ at jason.nl]   == The Acoustic Motorbiker ==
 --
   __O	The sword of CharleMagne the Just,