Re: nationale ervaringen

Dit weekend samen met mijn vriendin (ik een flevo racer, zij een Optima
condor, beide fietsen iets meer dan een week in ons bezit) op en neer
gefietst van Rotterdam naar Rockanje (ong 45 km heen, 45 terug).

Meest spontane reaktie kwam van een paard dat geleid werd door een vrouw
die er voor liep. Het paard zag ons aankomen en probeerde zich meteen
los te rukken, wat ook lukte. Hij rende van ons af, waar een man (op een
buk fiets) het paard weer bij de teugels kon nemen en terug kon bezorgen
bij de vrouw. Wij waren inmiddels gestopt, en wachtten tot het paard
weer bedaard was. Daarna probeerden we er nogmaals langs te komen, maar
het paard werd weer zenuwachtig. Toen zijn we maar afgestapt. Erlangs
lopen was geen enkel probleem.

Oppassen voor paarden dus...

Tom