Boeken over fietstechniek

> Date sent:      Mon, 02 Jun 1997 21:54:46 +0200
> From:           "W.J. de Wreede" <wjwreede at pi.net>
  <knip>
> En voor iedereen die het bovenstaande nog niet wist: bij de ANWB of bij
> de Fietsvacantiewinkel zijn voldoende basale boeken te vinden over
> fietsonderhoud.
>
> Groet,
> wout

Nu we het toch over boeken hebben... Wie kan mij een goed boek adviseren
over fietstechniek en/of onderhoud?
Ik heb laatst m'n 3x7 shimano naaf/derailleur versnelling van het achter-
wiel eruit gehad... Het gevolg was dat ik het geheel niet meer goed in
elkaar kreeg en dat de fiets nu bij de fietsenmaker staat :(

Groeten, Chris.
Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen