re: Re: precipitatie harden van aluminium

>Volgens mij wilde de beste man alleen maar een bocht in zijn buis
>en niet zijn mailbox vol bocht en precipitadingesen :-)

Ho ho, we mogen dan wel niet allemaal zelfbouwers zijn maar
nieuwsgierig ben ik wel. Dank aan de diverse mensen voor het
delen in hun kennis betreffende alumium. Het was een leerzaam
en interactief college.

Misschien wordt dat onderwijs via internet nog wel eens wat!

groetjes, Jaap