Nieuwsgroep?

*** Resending note of 03/06/97 22:47
Theo,
>Een tijdje terug gaf iemand het adres van een nieuwsgroep over
>ligfietsen: alt.rec.bicycles.recumbent . Hoe ik ook zoek, die
>nieuwsgroep kan ik niet vinden. Veel andere dingen heb ik wel gezien,
>maar niet wat ik zocht. Wie weet waar ik wel moet zoeken?

Dit ligt waarschijnlijk aan de newsserver die je benaderd. Ikzelf
gebruik: NNTPSERVER=9.2.249.18. Het is goed mogelijk dat deze buiten
IBM niet te benaderen is. Wat je dus moet doen is een nieuwserver zoeken
die de groep wel doorgeeft, of de beheerder van de newsserver vragen
deze newsgroup door te geven.

mvg tc