Re: fietscomputer instellen

kieboom,t.c.j wrote:

> Op mijn Flevo-racer is dit probleem noodgedwongen opgelost: de enige plek om
> een tellertje te bevestigen die ik kon vinden was op het stuur. Dit betekent
> echter dat het tellertje niet te zien is t9ijdens het fietsen, zodat je ook
> niet gestressed 30 km/h blijft fietsen. Maar je kan wel bij aankomst kijken
> hoe ver je hebt gefietst...

Er is nog een andere oplossing, namelijk gewoon op de vierkante buis
ongeveer ter hoogte van je knieen. Uitstekend te zien, zelf nog te
bedienen.
Je kan natuurlijk niet de normale bevestiging gebruiken, zelf heb ik wel
de normale houder gebruikt, die aan de onderkant plat afgesneden en met
tie-raps (de plastic strips voor b.v. bedrading vast te zetten) op de
buis vastgezet. (staat nog goed ook met zwarte strips op zwarte racer)