Re: fietscomputer instellen

Een nog eentje:

Op mijn Racer heb ik een draadlose fietscomputer. De zender zit op
de dynamohouder (als of het zo moet) en wijst ongever naar de
voorderailleur (hij zit in een hoek van ca. 90 graden tegenover de
spaken, dus niet zo als voorgeschreven, maar het werkt prima). De
voorderailleur heeft een langere bevestigingsbout gekregen, een
aluminium hoekstuk erop (let op met het buigen! ;-) en daarop het
computertje. Geen extra kabels en geen extra bevestigingstrips, dus.
Enige nadeel: Je kan het computertje niet bedienen tijdens het
fietsen.

Groetjes,
Mark.

     Dr. Mark Maier                     EUROPEAN COMMISSION
                                  INSTITUTE FOR ADVANCED MATERIALS
  Tel:  +31-224-565254                 Joint Research Centre
  Fax:  +31-224-563841                       P.O.Box 2
                             O            1755 ZG  Petten       __o
  E-mail: maier at jrc.nl      _\\/\-%       The Netherlands     _`\<,