Re: suicidal tendencies

At 11:53 04-06-97 +0100, you wrote:
>Ik rijd sinds een tijdje in Berlijn rond op mijn Hurri en wordt er (dus?)
>regelmatig, in- of expliciet, van beschuldigd zelfmoordneigngen uit te
>leven op die hoogte. Kan iemand mij de (liefst definitieve) repliek op dat
>soort beschuldigingen geven zodat ik dat soort discussies beleefd kan
>voortzetten zonder over het weer te hoeven praten?

Een lage fiets in een drukke stad? Zet er toch maar een vlaggetje op of laat
je haar groeien, oranje verven en omhoog fohnen. Ik heb een keer onder een
auto gelegen en dat gun ik niemand (die dingen zijn van onderen nog lelijker
dan van boven). Laag fietsen is verder: zoeken naar vrijliggende paden en
anticiperen op het feit dat ze je niet zien.

Keep in one piece,
Erno

HeT, het leukste e-zine op internet
de nieuwste editie: 16 mei