Re: Telegraaf kopt ligfiets

> De Telegraaf van vandaag doet verslag van de wedstrijd: Hoe kom ik het
> snelste van Almere naar Amsterdam?
>
> "LIGFIETS SNELST IN OCHTENDSPITS"
>
> "De fiets is in de drukke ochtendspits verreweg het snelste vervoermiddel
> tussen Almere en Amsterdam. Dat bleek gisterochtend tijdens een spannende
> race die werd gewonnen door de goed getrainde Jijmte Sijbrandy (moet
> waarschijnlijk zijn: Ymte Sijbrandij) op een comfortabele ligfiets."
>
> "Sijbrandij legde de afstand af in een tijd van veertig minuten en twintig
> seconden. Levinus Huenders (45.40 minuten) en zijn broer Dennis (45.50)
> [...]
Nee, De Fiets die als eerste over de streep ging was Ymte Sybrandy Op
een Basic met stroomlijn.
Er reed wel een c-Alleweder mee, deze werd 4e (op enkele seconden achter
2 amateur bukfietsers die hem in amsterdam nog net weer te pakken
kregen) omdat je met een 3-wieler minder snel bochten kunt nemen dan met
een 2-wieler ben je in de bebouwde kom iets in het nadeel.

Vriendelijke groeten Andre Vrielink