suicidal tendencies

Hallo!

(toch eens kijken of dit werkt, ik ben nieuw hier op deze lijst).

Ik rijd sinds een tijdje in Berlijn rond op mijn Hurri en wordt er (dus?)
regelmatig, in- of expliciet, van beschuldigd zelfmoordneigngen uit te
leven op die hoogte. Kan iemand mij de (liefst definitieve) repliek op dat
soort beschuldigingen geven zodat ik dat soort discussies beleefd kan
voortzetten zonder over het weer te hoeven praten?

Bij voorbaat dank
Ludger