Re: [hpv] Danny in Schotland

eindigen met zo'n grote stap, temeer daar naar het kleinste blad schakelen vaak
in wat penibele toestand moet, met lage snelheid helling op, waarbij je je
moeilijk kunt permiteren even weinig kracht te zetten.

Vorig jaar in Engeland gefietst met een verzetje 52/42/24, en dat liep prima.
Dan voelt je fiets aan als een stuk elastiek, maar 17% met volle bepakking is
dan geen enorm probleem meer.

In mijn geval gebruikte ik een Stronglight crankstel met Shimano steekmaat, met
een Tioga binnenblad.

Groet, Gijs