Re: nationale ervaringen

Sorry voor het plaatsen van een niet-mailinglist boodschap op de mailinglist, even
vergeten het adres te wijzigen. Tot twee keer toe...

Beste mailinglisters,

Komende zomer hoop ik een tocht te gaan maken naar Schotland op m'n lage racer, herstel,
NIEUWE lage racer. Nu is het zo dat ik geen enkele mogelijkheid zie om een triple
voorblad op deze fiets te zetten zonder dat het ketting tegen de voorvork aan gaat
lopen. Daarom zit ik erover te denken om een enkelzijdige voorvork te nemen. Nou zijn
die dingen nogal duur en daarom wil ik 'm zelf bouwen. Maar hoe? Wat voor materialen?
En: hoe bevalt zo'n vork nou in de praktijk? Die speciale enkelzijdig opgehangen naven,
zijn die er ook met trommelrem? Wat kost me zoiets?

Wie geeft mij antwoorden op deze nijpende vragen?

Danny.