Re: Fietscomputer op Flevo (was: fietscomputer instellen)

Toni Cornelissen (Internet Infrastructure) wrote:

> Dit lijkt mij ook wel een goede oplossing. Ik kan me alleen niet
> voorstellen hoe ik de houder met tie-raps kan vastzetten en daarna nog
> mijn teller eroverheen kan schuiven.O.k. iets meer detail uitleg.

Je neemt de houder die normaal op je stuur vast zit. De strip die om je
stuur heen gaat snij je er af en de onderkant van de houder snij je plat
af. Zorg wel dat er voldoende dikte aan de onderkant overblijft om aan de
zijkanten (aan weerskanten) twee gaatjes in te maken (b.v. met een
gloeiende breinaald). Dan de tie-raps er door, die dus vervolgens naar
links en rechts er uit steken, het geheel op de rechte buis van de
flevo-racer monteren door de tie-raps good strak aan te trekken.
Voldoende stevig, tie-raps onder de houder door, dus geen probleem om de
teller er op en af te schuiven.

Willem Dijkstra