Re: suicidal tendencies

Mark Maier schreef:

> Gek, zo'n jas (ik heb je ligfiets-zitje gezien), maar is felgekleurd
> echt beter dan b.v. geel of oranje?

De felle kleur die ik bedoel is fluoriserend geel. Volgens commentaar
van collega's is dat erg opvallend.

Mijn zitje is meestal bekleed met een stof bedrukt met koeievlekken.
Misschien valt dat ook wel op, maar als ik fiets is het onzichtbaar dus
ik moet het toch van mijn kleren hebben.

groet, Theo.