Horloge verloren!!

Hallo,
Afgelopen zaterdag ben ik naar Cycle Vision in Lelystad geweest. Heel gaaf
trouwens; beetje jammer dat het uitproberen van fietsen zeer beperkt was.

Helaas ben ik mijn horloge verloren, waarschijnlijk op die weg waar de
auto's geparkeerd stonden. Het is een horloge van het merk Benetton met een
zilverkleurige kast en een witte wijzerplaat. Er zat een bruinleren bandje om.

Als iemand dit horloge heeft gevonden, hoor ik dat graag!
Bedankt!

Jan
J.Wolsheimer  Phone:+31 71 5732233  E mail:J.Wolsheimer at PTT-Telecom.NL
DISCLAIMER: This statement is not an official statement from, nor does
            it represent an official position of, PTT Telecom BV.